csütörtök, augusztus 17, 2006

Blanka és a fiúk

Hát én nem tudom, mi lett eből a világból. Pedig azt hittem, sose fogok ilyet mondani, írni. De ami sok, az sokk.

Ez a kiscsaj már megint pasizik. De lehet, hogy csak egy szimpla bosszú, hogy kedves szülei két fél éccakára a nagyszülőknél hagyták, mert szigeteltek.

Szerdán, egy bizonyos Ádám csapta neki a szelet, méghozzá az Orczy kertben. Próbáltam a kiscsajt faggatni, hogy mégis ki ez a fickó, miféle, mit csinálnak a szülei, de ő csak visszanézett rám és hatalmasat mosolgott. Dünnyögött kicsit, majd elaludt. Hát ez egyelőre titok marad. A kis ravasz, azt hiszi, könnyen lerázhat.

Ha ez nem lenne elég, van ám még! (Bezzeg az én időmben, khm.) Szóval mindez ma folytatódott. Persze megint akkor, amikor kispapa nem volt jelen, dolgozott. Tehát ma éppen a Károlyi kert volt a cél - azért egyedül még nem engedjük, a kismama is elkísérte! - hát ott meg mi volt???? Hát a kis Patrik. Aki ráadásul egyszerre két kiscsajjal. Na ez már azért tényleg sok.

Beszélnem kell a lányommal, ez az erkölcstelenség nem mehet tovább!

Csak a közös nyelv, az nincs meg. Mindketten mondjuk a magunkét, de mintha elbeszélnénk egymás mellett.

De sokáig egy kispapa előtt semmi nem maradhat titokban. Vagy mégis?

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Kispapa!
Ezúton szeretném jelezni, hogy Én, mint komoly úriember nem szeretném titkolni előtted, hogy bizony hajtok a lányodra! Igaz, hogy már találkoztunk a tudtod nélkül, de nem szeretném, ha később negatív lenne a kettőnk kapcsolata, ezért inkább engedélyt kérek a további nyomuláshoz: naaaa légysziii légysziii!!
Előre is köszi!
Bundika

kispapa írta...

Kedves Bundika!

Bocs a késői válaszért. Egyelőre maradhat a nyomulás, de természetesen a jó erkölcs keretein belül.

Tehát:
-nincs közös nyálcsorgatás a piciny ajkakon keresztül, sem édeskettesben, sem a szülők jelenlétében
-nincs combozás, tapi
-egyelőre maradjatok a magázásnál
-ajándékok, meglepik természetesen jöhetnek kiloszámra!

Kispapa

Névtelen írta...

Kedves Kispapa!

Örömmel konstatálom, hogy nem vagy olyan elvetemült, mint a leendő apósok általában, szóval lehet, hogy csípni foglak.
Azért egy-két ponton még finomíthatnánk a megállapodáson?
-Nyálcsorgatás, persze Mindenki külön a saját piciny ajkain át, de közösen egy ágyra egymás mellett??
-Ez a combozás és tapi oda-vissza vonatkozik? Mert Én megengedném Blankának szivesen... (Anyát most nem interjúvolom meg ezügyben)
-A magázást simán meg tudom ígérni, amig nem értitek mit beszélünk egymás között, addig úgysem bukhatunk le :)
-Ajándékok és meglepik? Ez nem kérdés! Az imádott nőnek nemhogy kilószámra, tonnaszámra! Például van egy cumim, kicsit agyonrágott, de az a kedvencem, és szivem hölgyének még azt is odaadnám!!

Bundika

kispapa írta...

A finomításokról.

Na nézzük. Szóval:

- nyálcsorgatás közösen, egy ágyra??? Legyen kedves Bundika, de egyelőre csak a szülők jelenlétében
- a combozás, tapitás reakció túl tágnak tűnik. Mi az hogy te szívesen??? Irgum. Több tisztelet, kérem szépen... Én, őőő, illetve ő, nem olyan lány. Asszem.
-na jó gügyögyjetek ahogy tudtok (Egy figyelmeztetés kispapától: a kiscsaj már most nagyon sokat gügyög, nagyon sokat fog beszélni, tehát már érdemes most sokat bólogatni...)
-agyonrágott cumi??? Hát kedves Bundika, mindek nézel te minket??? Nehogymá... :) Meghát kispapa szívét is meg lehetne enyhíteni egy-két neki szóló ajándékal...

De egyébként esetleg.

Mélységes tisztelet,

Kispapa

Névtelen írta...

ŐŐŐ, persze, bocsánat, Blanka természetesen nem olyan lány, Ő egy úrihölgy, csak gondoltam esetleg ha stikában mégis rosszalkodna egy kicsit, Én nem bánnám :)
Köszi a tanácsot, már el is kezdtem gyakorolni a bólogatás tudományát, Apa megmutatta, hogy kell :)
De most komolyan, itt kérem szépen a KEDVENC cumimról van szó (még az is lehet, hogy vérig sértettél, majd gondolkozom rajta), Mami szerint is igazán nagylelkű ajándék lenne részemről, ha lemondanék róla, ráadásul van egy teljesen új is (na jó, egyszer megnyálaztam kicsit, de aztán kiköptem, mert nem kellett, és azóta sem használtam ám!), szóval ha ez a szíved vágya, akkor Te is kaphatsz ajándékot :) Most akkor meglágyult a szived, ugye??

Esetleg átadnál a nevemben egy puszikát csodálatos leányodnak (persze Én sosem próbálnám meg személyesen, esküsz!)?

Köszönettel és üdvözlettel:
Bundika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...