vasárnap, május 28, 2006

Ki kié?

Érkezett egy érdekes kérdés a COMMENTEK közé, ami elsősorban a kispapákat szokta foglalkoztatni. Persze már csak akkor, ha megjött a trónörökös. Mert hát a csajok, kismamák, születés előtt többnyire a neten lógnak és újszülött gyermekeket néznek. És ez így jó.

Az én csajom is sok képet mutogatott, s tényleg, elsőre ugyanolyanok mindannyian. Kivéve a csajoknak. Amikor apuka lettem, már kemény 3 napja, rájöttem, az Én, illetve a Mi kislányunk a legszebb. De tényleg. Ez talán természetes. Vagy nem.

Apukám rám azt mondta, elég csúnya voltam, az asszonyka apukája pedig kifejezetten rútnak találta anno a saját kislányát. De megszépültünk!!!

Miért szép? Miért rút? Miért más? Ha tudnám, milliomos lennék vagy mindenek felett álló valaki, valami. De egy tuti: a Blanka gyönyörű - ezt mondták a kórházban is, de ez lehet, hogy csak PR, s mindenkit ezzel nyugtatgatnak, még a Hétszűnyűkoponyányimonyók leszármazottait is - illetve még az is tuti, hogy amikor megszületik a kisgyermeketek, nem fogod senkivel összetéveszteni.

De ettől én is tartottam. Ezért egy képet is készítettem a kórházban őnagyságáról. Névvel. Remélem az Ő "15 perc hírnevét" nem most lövöm el...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...