hétfő, május 29, 2006

Legalise it (Her)

Mától papíron is létezik Blanka - na nem azé mert lerajzoltam -, sikerült ugyanis megszerezni az anyakönyvi kivonatát.

Először túl korán sikerült bemenni az önkormányzathoz, azaz a születés után két nappal. 48 óra alatt ugyanis nem sikerült a kórház dolgozóinak felvenni az újszülött adatait. Több, mint két napig. Azé' annyian nem születtek aznap...
Na szóval ma sikerült, s meglepő módon elég gyorsan. Most nem a 34. sorszámot kaptam az önkormányzatnál, mint pár napja, hanem a 4-est, már ez is hatalmas örömmel töltött el, igaz, már nyitás előtt 10 perccel ott voltam.


Felkészültem: a fülben zene (http://www.redhotchilipeppers.com) a kézben wan2 (http://www.wan2.hu), a fejben Blanka. Pár perc múlva már szólítottak is, s a feltett kérdésekre okosan sikerült válaszolnom is.

Kicsit elbizonytalanított, amikor is egy telefon érkezett a hivatalba a jelenlétemben, mégpedig az ügyben, hogy rosszul állították ki a gyermekük anyakönyvi kivonatát. Ő, mármint a gyermek, nem kisfiú, hanem kislány. Közbeszóltam: manapság úgysem tudni, lehet, hogy 15 évesen egyébként is megváltoztatná a nemét. Aztán jött a következő telefon, ott is hasonló probléma merült fel. A Blanka nemét - mármint a nyomtatványon - a biztonság kedvéért többször csekkoltam.

Ezzel nem is volt baj. Az a baj (http://www.belga.hu). Egy pár épülettel odébb már a lakcím kártyát intézhettem volna, de az intéző hölgy - mivel új rendszer van - nem igen boldogult a számítógépével. Sőt. A második lettem volna, de így is jó pár tucat percet vett igénybe, míg sorra kerültem. Amikor is kiderült, hogy a lányom ugyan lány, de a sorszáma nem jó.

Vissza a másik helyre, ahol Feri - ilyen névvel illette őt a lakcímes hölgy - soron kívül várt, majd korrigálta a dokumentet.

A kitérők ellenére szerencsére mindezt 1 óra alatt sikerült elintézni. De asszem - még így is - igencsak jól jártam.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

örülök, hogy tetszik a cd! greetings bécsböl... puszi a lányoknak p

kispapa írta...

Ja, nem rossz. Habár van rajta elég sok tingli tangli is. A 2. CD egy-két száma már zúzósabb. Ez szól inkább az ősrajongóknak. Asszem.

Danke a Cd-kért.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...