szerda, május 24, 2006

Szavak helyett...

































7 megjegyzés:

Névtelen írta...

még több képet akarunk!!!
Pierre, Pierre
tölts föl képeket

Névtelen írta...

Blanka gyönyörű!!! Gratulálunk!!!!

Névtelen írta...

Pierre,

csajom szerint gyönyörű, szerintem pont úgy néz ki mint az újszülöttek általában. Ezek között csak a lányok látnak különbséget szerintem... Ha kispapaként folytattál némi előtanulmányokat, elmagyaráznád egyik naplójegyzetedben, egyik kisbaba mitől gyönyörű, míg a másik amelyik szinte ugyanúgy néz ki rút???
Nem értem ezt a rendszert!

kispapa írta...

Kedves anonymous 2!

Nem Pierre vagyok, de nem is ez a lényeg. Pierre a Megáll az idő című filmben volt, s valahogyan ide is idekerült.

Az én csajom is sok képet mutogatott, s tényleg, elsőre ugyanolyanok. Kivéve a csajoknak.

Amikor apuka lettem, már kemény 3 napja, rájöttem, az Én, illetve a Mi kislányunk a legszebb. De tényleg. Ez talán természetes. Vagy nem. Apukám rám azt mondta, elég csúnya voltam, az asszonyka apukája pedig kifejezetten rútnak találta anno a saját kislányát. De megszépültünk!!!

Miért szép? Miért rút? Miért más? Ha tudnám, milliomos lennék vagy mindenek felett álló valaki, valami.

Egy tuti: a Blanka gyönyörű - ezt mondták a kórházban is, de ez lehet, hogy csak PR, s mindenkit ezzel nyugtatgatnak, még a Hétszűnyűkoponyányimonyók leszármazottait is - illetve még az is tuti, hogy amikor megszületik a kisgyermeketek, nem fogod senkivel összetéveszteni.

De ettől én is tartottam.

Kispapa

kispapa írta...

Köszi Stella!

Remélem azért az esztergomi kiscsávó is tartja a formáját, mert ha nem, hát kénytelenek leszünk más kérő után nézni...

Névtelen írta...

Pierre,

Köszi, jó volt az explanation, sejtettem én, hogy így van ez, csak kíváncsi voltam, hogy mint a gonzó-újságírás ifjú mestere, miként oldod fel ezt a dilemmát.

Én igazából azt szeretném, ha olyan képeket lennének az oldalon, hogy kismama Blankával a karjában, a balkonon, kispapa Blankával a karján a balkonon és az egész kiadna egy Tömő utcai kőrpanorámát, az Űllői úttól a Citadelláig. Nálatok nagyon szép a kilátás, nekem meg nagyon hiányzik Budapest. (na meg a haverkák meg azok porontyai...)

kispapa írta...

Oké, hamarost, kishuszár.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...