péntek, január 12, 2007

5 dolog

Szóval elindult egy lánc. (Valami női cucc lehet...) Szóval elindult, és önálló életet él. A lánc. S ide is elért:

"addig is megkérlek Titeket, hogy folytassátok a sort: Bundika, Patrik, Blanka, ÁronLeon és Nicole. Ha valaki már megtette közületek, akkor pont jó."

Ez a Blanka lennénk mink. Vagy mi. Vagy ők. Vagy én. A nézőpont végül is mindegy. azaz 5 olyan dolgot kellene írni, amit eddig nem. A Kispapáék életéről.

1.
A kiscsaj Tunéziában készült. (Kivételesen ezt képekkel nem áll módunkban alátámasztani.) A nászúton. Méghozzá tengerre néző szobában. Vagy...

2.
A kiscsaj "felbukkanása" előtt ezt a tényt megtudta a szülést levezető doktor bácsi is. A Kispapa megjegyezte neki: először meg kéne várni, a gyermek fekete lesz vagy fehér. Ugyanis nagy buli volt...

3.
A kiscsaj a felhőkhöz, a naphoz, a holdhoz közel él. Mindneki felett áll. Pontosabban fekszik. Nagy ritkán ül. A 16. emeleten...

4.
Kismama és kispapa egy szigeten ismerkedtek meg. Nagy Britanniában, Plymouthban. Így lettek - részben - angoltanárok.

5.
A Blanka egyébként egy UFO.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

A feleségem tegnap este kitalálta, hogy miért UFO Blanka:
Univerzális
Felnőtt
Olvasztó
(ránéznek a felnőttek és elolvadnak) :)

kispapa írta...

Kedves Kispapa!

Köszönjük a bókot!

De tényleg ahogya néha a kiscsajszi az eget (plafont) szemléli felmerül a kérdés: vár VALAKIT, VALAKIKET?

Tudjuk: az igazság odaát van :)

Névtelen írta...

Hűha, tényleg, Nekem is meg kell kreálnom ezt az öt dolgos cuccot... most akkor leplezzek le mindent az Ősökről? Mert azt, hogy Én UFO vagyok, azt már mindenki tudja, mivel ezt Apától örököltem.. Akkor már csak a szülők titkai maradnak :D

Ui.: Blankának! Én is UFO, Te is UFO, Uffjunk együtt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...