hétfő, július 07, 2008

Hát ez cumi! És szerinted???

A Blanka ugyebár annak idején, hú de rég volt, nem volt cumis, valahogyan ezt megúszták Kispapáék. Úgyhogy nem kellett tipródni a polcok előtt, hogy akkor most melyiket is, ráadásul éjszaka sem kellett vissza-vissza rakni az álmos szájból kieső cumit. Cserébe a Blanka két ujját szopizza. Ha már lúd, legyen kövér.

A Bojika viszont cumis lett, úgyhogy esetében kell filózni a bolt polcai előtt, s éjszaka is előfordul, azért nem olyan vészes, hogy vissza kell helyezni apró ajkai közé a még apróbb cumit. (Sötétben, félálomban, útközben háromszor megbotolva...)

KÉRDÉS.

Viszont most Kispapáék eljutottak odáig, hogy cserélni kellene a cumit, mert már elég retek, hiába a sterilizálás, kifőzés, etc. Viszont másmilyen, vadi új cumit nem akar elfogadni a kis Boji. Na most akkor mi legyen?

Kispapáék várnák az esetleges tapasztalatokat, ötleteket. Köszönettel.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vegyetek ugyanolyan fajtájú cumit, mint amilyet most használ, és akkor kész. :)

Névtelen írta...

Köszi a tanácsot,de ezt már kilőttük. Tök ugyanolyat vettünk, u.olyan mérete,formája,márkája, de sajna nem jó..a régit már anyira "laposra" szívta,h az új nem olyan jó...
de azért köszi!

Kispapa neje

Névtelen írta...

Ezzel én is így voltam, sőt a mai napig cumisüvegen egy fajta cumit vagyok hajlandó használni. Az első pár próbálkozás az újjal mindig nehéz volt, egy-két hiszti és harc, de utána mindig megszoktam azt is. Más megoldás nincs, mert a totál más fajta egyáltalán nem jött be...

Névtelen írta...

Sziasztok! Régóta anonim, read-only olvasótok vagyok (és szintén egy kétéves anyukája). Sajna ötletem nincsen, de saját tapasztalatom van: én állítólag ugyanígy nem akartam elfogadni az új cumkót, csak a szétszívottat, így kénytelen voltam leszokni a cumizásról. Csak hát volt a szülőknek két gázos hetük. Kitartás!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...