kedd, október 03, 2006

Kör közepén állok...


Kör közepén

Mega buli volt, az első igazi házibuli, amelybe a Kispapa elengedte a kiscsajszit, de persze csak nap közben, és persze csak Kismamával, és persze csak úgy, hogy a Kispapa időben értük megy. Mert hát azért mégiscsak van valami erkölcsnek nevezhető valami. Habár nem minden helyen.

A Kispapa éppen időben érkezett: a buli részvevői ugyanis már készültek valamire. Hogy mire, arra nem is merünk gondolni, de rossz aki, rosszra. Szóval szám szerint 12 kiskorú feküdt a földre terített puha bőrökön és szőrméken. Ott feküdtek egymás mellett, egymással így ismerkedtek, simogatták egymást, olykor egy-egy nyálmolekula is átkerült az egyikről a másikra. Ez a mai világ.

Közben a szülőket megpróbálták a legkülönbözőbb finomságokkal levenni a lábukról, s ezzel folyamatosan a konyhában tartani az ősöket, így távol tartva őket eme erkölcsi fertőtől. De Kispapa azért nem hagyta magát: figyelt a fiúkra, így például többször sikeresen eltérítette gyanús szándékától a kis punkot, azaz Patrikot, sőt, Bundikát is, aki a Kispapa kezében is landolt egy meglepő fordulat eredményeképpen. De szemmel volt ám tartva többek közt Bogyesz, a házigizda Balázs, s Áron Leon (A profi) is.

Találkoztunk egy Blanka hasonmással is, Jazival, először a kispapa meg is rémült, hogy el fogjuk cserélni a két kiscsajszit. Idővel azért a kispapa rájött, hogy teljesen másmilyen ruhában vannak, de pár perccel később sikerült egy-két egyedi vonást is felismerni a kis Blankán. Volt a kis kezén például egy tollvonás, ami valahogyan reggel került oda a Kispapa tolla által…

A csajoktól kevésbé kellett óvni a kiscsajt, ők csak dumáltak, eszmét cserélt itten ám Hanna, Laura, Léna (akiről Dimitri már mesélt), Bogi

Na szóval jó nagy buli volt, rengeteg májusi és egy június 1-ei babával.

De Kispapák, az éberség a legfontosabb. Hiába a sok süti, keksz és üdcsi.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hahó Blanka Apu!
No, sikerült bevágódnom Nálad? Azért Mami nagyon fifikás, hogy átpasszolt a kezedbe, utólag meg is köszöntem Neki. És bár éppen be voltam kómálva, azért arra emlékszem, hogy Hozzád bújtam... :)És köszi, hogy figyeltél a többi kanra, nehogy lenyúlják csábos leányod. Amúgy Anya még reggel, amikor találkoztunk, már felfedezte Blankában az írói vénát, mégha egyelőre csak a kezén díszelgő tollvonás formájában is.
Egyébként lehet, hogy Blanka és Jazi hasonlítanak egymáshoz, de meseszép leányod kexepilje (Mami nem engedte, hogy mást írjak) a homlokán nem hagy kérdést megkülönböztetésük esetén. Én a bulin is javasoltam, hogy tartsa meg, olyan jól áll Neki. De drága Feleséged azt mondta, hogy el fog múlni sajna. Nem baj, azért Én ezer közül is felismerném imádott Blankámat.
Azért tennék egy-két észrevételt, ha nem haragszol meg. Ígérd meeeeg!
Én speciál áprilisi baba vagyok/lettem vagy mi.
A képen Én pont nem vagyok rajta... :( Tudom, hogy bömböltem, de azért... hüpp-hüpp-hüpp. És mivel Mami mesélte, hogy ezt a képet is úgy nyúltad, merthogy nem voltál felszerelkezve azzal a különleges fényképezőgépeddel, amit még Kriszti néninek sem engedsz meg, hogy használjon (biztos ez is olyan szokja a szekrényszagot, mert túl szép, jó és drága dolog), így esetleg nem szerványolnál be egy másikat az Én búrámmal megspékelve? Légysziiii...
Millió puszikat küldünk az egész családnak Mamival együtt!
Bundika

kispapa írta...

Helló Bundika!
Bevágódtál kisfiam, be, ahogyan kell, de nálam a bömböléssel semmire nem mész, öcsisajt. De tudom, van ilyen, a legjobb családban is előfordul.

Nekem is nagy élmény volt a bújás, de tudom egyébként, hogy csak arról szólt, hogy közben a haverjaid könnyebben be tudják cserkészni a kiscsajt. De azért jó volt veled, különös nyomot leginkább a nyálad hagyott bennem. Illetve az ingemben. És ott a kis Blankáéval keveredett. Te kis perverz... Neeeeem, sok minden más nyom is maradt. egyébként.
Igen, igazad van, a "gólyacsípés" is ottan van, de azt könnyű hamisítani. Mióta a kiscsajon látták, sokan szeretnének hasonlót, már nagy kozmetikai cégek is keresik a szert, mivel lehet utánozni, felkenni.
Hát a gép meg. Véletlenül hagytuk otthon, ezen nagy alkalomra még a Kispapa is felajánlotta a csajoknak, csak hát azoknak, Bundika tudod, néha rövid az esszük. Meg sok más bajuk is van, de majd rájösz.
Sorry, hogy lemaradtál, de neked egy más, közeli élményben lehetett részed. Cserébe.

Csokitó mindnekinek

U.I. Ja, és ha legközelebb igazán be akarsz vágódni, hozhatsz márkás sört, jó drága bort, meg ilyenek.

Névtelen írta...

Szia Blanka Béjbi!

Reggel már írtam, de úgy látszik nem jelent meg. Csak annyit akartam, hogy szánom-bánom bűnömet, hogy nem írtam, de anyu nem ismeri a papádat, így nem nagyon mert írni! Egyszer régebben már írt, de azóta inába szállt a bátorsága! Azért remélem a decemberi bababulin azért majd megfogod a kezem! :)))

Puszi a pocidra!
Ábelbaba

Névtelen írta...

Hahó! Héha! Te Ábel, nemám itt a hátam mögött, Blanka blogján próbáld meg lecsapni a kezemről!!!
Szóval szia, Blanka! Jó lenne együtt sétálni, annyira bénák a szüleink, hogy nem bírják összehozni mostanában!
Puszi!

kispapa írta...

Uraim, uraim!

Álljon meg má a menet, hélló! Itt egy tisztességes, szép, okos, jól nevelt, stb. kiscsajról van szó, akinek a szívéhez hosszú út vezet, mármintha a Kispapa is úgy látja jónak.

Szóval az út hosszú, olykor lehet, hogy rögös is. Egy jó darabig azért semmi kéz-simizés szóba sem jöhet, meg hát "kéz lecsapásról" sem lehet szó.

Úgyhogy: nyugalom, türelem, a női szívek sokszor kiszámíthatatlanok. Ez egy "bölcs" kispapa tanácsa.

Aztán ki tudja, még mi lehet...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...