szombat, augusztus 22, 2009

B3 news

Nagy hírekkel még nem tudunk szolgálni B3-ról, aki még csak a 17. hét kezdetén jár. Túl sok életjelet még nem ad magáról, illetve Kismama már érezni vél némi mozgást időnként, de azért a nagy giga rugások még váratnak magukra. Addig pedig élvezhetik a terhesség egyéb kellemes velejáróit, a rendszeres migréneket pl., amik még mindig nem kegyelmeznek.

Egy jó hírrel azért szolgálhatunk, az AFP tökéletes lett.

Legújabb hírek B3-ról szept. 3. után várhatóak, akkor lesz ugyanis a nagy nagy genetikai és szív Uh-k, ahol talán már az is kiderül, hogy milyen névvel készüljenek Kispapáék.

4 megjegyzés:

samu írta...

kismama,
olvastad a múltkori kommentemet?

Névtelen írta...

Szia Samu-mama,most olvastam csak, bocsi, valahogy lesiklottam felette, sok bejegyzés született azóta, meg ugye nem én vagyok a blog szerzője. Szóval gratula!!!!!!!!!Örülök, hogy más is ilyen bevállalós,nem csak mi:) És nektek mi a hivatalos due? Hol tartotok? Neme ismert már?Gratula mégegyszer! Télleg vicces, hogy eddig az összes babánk szinte egyszerre, egy időben :) Blogod miért nem frissül?? K.

Lipodresch írta...

Kedves littlemama
Mi is igyekszünk tartani veletek az ütemet! :) ;)

Névtelen írta...

Szia Marcsi!

Épp most olvastam a Te kommentedet is :) aztán meg az új blogra is elkalandoztam! Szívből gratulálunk Nektek is, jó egészséget kívánunk, éljenek a Nagycsaládosok :)

K.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...