kedd, március 02, 2010

és az elmaradt képek






4 megjegyzés:

Virág írta...

Jajjjj, de szépek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tényleg inkább Blankára hasonlít!!!!
De gyönyörűek mind3man!!! ;)
Figyuzz, jövő hét áll még? Melyik nap lenne jó??

kispapa írta...

köszi:)igen, áll még, nem kaptad meg, amit kommenteltem itt pár napja, egy kommentedre reagálva? nekünk a szerda lenne jó, ha nektek is!annyi van h blanka betegállományban van itthon, tehát ha még akkor is beteg lesz,vagy bori elkapja, akkor a ti védelemetekben, a köv.hétre toljuk,ha úgy jó. sztem már vas. fogom látni hogy vannak, és akkor írok neked smst, okés?

Virág írta...

jajjj, de láttam, csak nem reagáltam, aztán meg nem tudtam aktuális-e még. Emailt is írhattam volna, de ha már úgyis itt jártam :)
Szerda jóóóóó, jól emlékszem h a Kálvária térnél laktok? Te jó ég, hogy kell oda menni tőlünk...? Na, majd kitalálom... :)

kispapa írta...

igen, ott. hát 7es busz,astoria, majd onnan a 9es busz,ami szinte a házzal szemben áll meg. na, okos vagyok ? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...