hétfő, március 29, 2010

Gombfóbia

Ahogy Kispapa már említette, kis Blanka ugye nem éppen gomb barát, sőt. Nem hajlandó semmi olyan ruhát felvenni, amin gomb vagy patent szerepel, és a közvetlen környezetétől is megköveteli, hogy ne hordjon gombos ruhát az ő jelenlétében. Pl. Nagymama sem vigyázhat rá gombos ruhában, de a Mama sem ölelheti meg, ha épp olyan pulcsi van rajta.

A minap viszont már Zsófi ruházata is fókuszba került. Zsófika a minap egy csini gombos kertészfarmert kapott a mamától, mire Blanka felháborodottan közölte, hogy ezt a ruhát dobjuk ki, és sose adjuk rá többet a kishúgára....

A legszebb az egészben, hogy drága Borika,aki mindenben utánozza a nővérkéjét, szintén el kezdte mondani, hogy "ez gombos!!!", és mostanság már ő sem hajlandó gombos ruhákat venni....

2 megjegyzés:

Andrea írta...

Sziasztok!
Kicsit megkésve jutottam el a máig, de próbálom az első szótól az utolsóig behozni a lemaradást.
Kár, hogy nem találtam Rátok előbb.

Feltétlenül le szeretném írni, Blanka "fóbiája" totál ismerős. Én ugyanezen érdekes "különcséggel" rendelkeztem gyermekkoromban. Fogalmam sincs, mitől alakult ki, igazán nem volt oka, legalábbis nem jöttem rá. De igencsak rossz érzés volt, és ez még enyhe kifejezés. Mára elmúlt /azt hiszem, vagy csak lappang?/, bár utálok ma is ingeket gombolgatni...
Na, mindegy, ha lehet, olvaslak továbbra is.
Utólag is gratula B3 születéséhez, Aki végülis Zsófi nevet kapta, ami igen szép név. :-)

kispapa írta...

szia Andi, köszönjük az olvasást és a kommentet is!!!Mindjárt megkukkantunk Titeket mi is !!

Köszi az infót

kispapáék

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...