szerda, június 08, 2011

Én akartam először születni

Kispapa familyben ez a mondás különösen érvényes mostanság: a nagycsajszik komoly hatalmi harcokat vívnak egymással. Mindenben versenyeznek, mindenben valamelyik első akar lenni, és természetesen ha mégiscsak második lesz, akkor megy a sértődés, a duzzogás, és a hangos "nem szeretlek" kiabálások.

Főleg Blanka az, aki rangidős lévén szeret, illetve akar mindig mindenben első lenni. Míg az oviban a viszsahúzódó szerepet tölti be, amint elhagyja a területet, jön a versengés. Nem kell messzire menni, már a liftből is mindig ő akar elsőnek kiszállni, a körfolyosón ő akar elsőnek odaérni az ajtóhoz, vagy előbb kiérni a fürdőszobába, a kádból kiszállni elsőnek stb.

Borika a maga bölcs módján azért sokszor hagyja Blankát, ő inkább Zsófi irányába folytatja ezt a politikát, de azért néha nála is elszakad az a bizonyos.

Pl. ma Kismama hozta őket haza az oviból és arról beszélgettek, ki mikor született. Blanka elkezdte heccelni Borit, hogy ő született előbb, Bori csak a második, erre Borika hangos sírásba tört ki, hogy "de én akartam először születni Mama".

Hát ezek az élet nagy problémái.

3 megjegyzés:

Eszter írta...

Jaj, ne haragudjatok, de ugy nevettunk ezen az "en akartam eloszor szuletni"-n. Mintha csak a Jules-t es a Lilit hallanank, detto ez megy nalunk is, hogy ki az elso. Ugy latszik, eletkori sajatossag. Sok puszi!

kispapa írta...

Eszter, már hogy haragudnánk :) én is magam elé tettem a kezem, hogy Bori ne lássa h kinevetem...

Biztos életkori sajátosság, de néha örjítő ez a harc, gondolom te is lefáradsz tőle időnként

más:mikor jöttök M.o.ra?

puszi!!

Virág írta...

Jobb később, mint soha :) Ráismerni is, meg megszületni is ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...